دیدن فیلم آموزشی مذاکره بهصورت کلی بهرهوری کسب و کار شما و ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانیتان را بهعنوان مدیر یک مجموعه ارتقا خواهد بخشید؛ اما بهصورت جزیی دستاوردهای زیر را برای شما به همراه خواهد داشت.
مدیریت بهتر کسب و کار
در واقع مدیریت با مذاکره خوب است که تکمیل میشود؛ زیرا مدیری که اصول مذاکره را بهدرستی به کار گیرد، میتواند بیشترین سود را برای کسب و کار خویش به ارمغان بیاورد. برای مثال مدیری را در نظر بگیرید که در هنگام مذاکره نمیتواند احساساتش را کنترل کرده و بیش از حد عصبانی میشود. ناآشنایی چنین مدیری با مهارت مذاکره نهتنها سودآوری برای سازمان نخواهند داشت؛ بلکه باعث ضرر و زیان مضاعف نیز خواهند شد.
بهبود ارتباطات درون و برون سازمانی
کارکنان هر سازمان و کسب و کاری حکم هسته اصلی آن بیزینس را دارند. مدیریت سازمان وظیفه دارد این هسته را در برگرفته و ارتباط خوبی با تکتک این افراد برقرار کند. در دل این ارتباطات، مهارت مذاکره نهفته است. از آنجاییکه گفتوگو بخش مهمی از یک ارتباط است و فن مذاکره نقش پررنگی در سخن گفتن دارد، یادگیری این مهارت به برقراری ارتباطی موثر با کارکنان کمک زیادی خواهد کرد.
- ۰۱/۰۷/۰۹